Identificare imobil după adresă Online

Comandă serviciul "Identificarea imobilulului după adresă" şi primeşti certificatul de identificare sau extrasul de carte funciară, în funcție de situația imobilului, pe WhatsApp sau pe adresa ta de email în termen de 10 zile lucrătoare.

250 lei + TVA

Toate plățile sunt securizate prin MobilPay.
NETOPIA Payments - Mobilpay

250 lei + TVA

NETOPIA Payments - Mobilpay
Totul online
Completează datele
Adaugă un document
Date de contact și facturare

Solicitare online pentru Identificare imobil după adresă

Facilităm depunerea solicitării tale către OCPI (Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară) pentru obținerea de Identificare imobil după adresă. Urmează pașii de mai jos și în cel mai scurt timp vei primi pe mail sau pe WhatsApp documentele.
1

Introduci datele

Introduci adresa completă a imobilului pentru care vrei să se facă interogarea în baza de date a oficiului de cadastru și publicitate imobiliară județean, precum și datele tale de contact.

2

Analizăm datele

După ce achiți cererea, aceasta este analizată de unul dintre colegii noștri. Dacă identificăm cartea funciară în baza de date a ANCPI, procesăm cererea în vederea emiterii extrasului de carte funciară.

3

Te contactăm pentru validare cerere

Dacă nu identificăm cartea funciară în baza de date a ANCPI, vei fi contactat pentru a confirma înaintarea cererii către OCPI în vederea verificării tuturor evidențelor de carte funciară și cadastru. În cazul în care imobilul nu este înregistrat în cartea funciară, OCPI va emite un certificat care atestă acest lucru.

4

Procesăm cererea ta

Adresăm cererea, după caz, fie de eliberare a extrasului de carte funciară pentru informare, fie a certificatului ce atestă că imobilul nu este înscris în evidențele de cadastru și carte funciară.

5

Trimitem documentele

După soluționarea solicitării, îți trimitem, după caz, extrasul de carte funciară pentru informare sau certificatul ce atestă că imobilul nu este înscris în evidențele de cadastru și carte funciară, împreună cu factura fiscală, pe e-mail și WhatsApp, dacă alegi această opțiune.

Certificat privind înscrierea imobilului în evidențele de cadastru și carte funciară după datele de identificare ale acestuia
Certificat privind înscrierea imobilului în evidențele de cadastru și carte funciară după datele de identificare ale acestuia
Extras de Carte Funciară
Extras de Carte Funciară
* Imaginea de mai sus are pur caracter informativ. Documentul real poate să difere.

Ce documente vei primi?

În urma achiziționării serviciului de Identificarea imobilulului după adresă vei primi prin e-mail sau pe WhatsApp următoarele documente:

  • Certificat privind înscrierea imobilului în evidențele de cadastru și carte funciară după datele de identificare ale acestuia

    În cazul în care nu identificăm cartea funciară pentru adresa menționată în formular, vei primi un Certificat privind înscrierea imobilului în evidențele de cadastru și carte funciară după datele de identificare ale acestuia. Acesta este un document oficial, emis de către Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară județean, prin birourile teritoriale.

  • Extras de Carte Funciară

    În cazul în care identificăm cartea funciară a imobilului pentru adresa menționată în formular, vei primi un extras de carte funciară pentru informare al acestuia. Acesta este un document oficial, emis de către ANCPI prin oficiul județean, iar în baza codului de bare de pe prima pagină poți verifica autenticitatea documentului pe site-ul oficial al ANCPI.

  • Factura fiscală

    Dacă ești persoană juridică, nu uita să bifezi opțiunea „Doresc factura pe firmă” și să completezi codul unic de înregistrare.

Documente emise de instituții autorizate

Certificatul privind deținerea/nedeținerea de imobile înscrise în evidențele ANCPI dupa datele proprietarului, este un document oficial, acesta fiind semnat electronic de operatorul ANCPI.​

Ce este Identificarea imobilulului după adresă?

Certificatul privind deținerea/nedeținerea de imobile înscrise în evidențele ANCPI este un document oficial, emis și semnat electronic de ANCPI/OCPI, care atestă, la data emiterii, dacă o persoană figurează sau nu ca proprietar de imobile în evidențele integrate de cadastru și carte funciară.

În ce situații poți apela la serviciul de "Identificare imobil după adresă"

Acest certificat îți poate fi necesar în diverse contexte, precum:

  • Informare – Dacă dorești să obții informații în legătură cu situația tehnico-juridică a unui imobil, dar nu cunoști identificatorii cadastrali ori de carte funciară.
  • Document justificativ – Unele autorități publice solicită fie extrasul de carte funciară pentru informare, fie un certificat care să ateste că imobilul nu este înscris în evidențele de cadastru și carte funciară.
Foarte important de știut

Extras de carte funciară pentru informare: Vei primi extrasul de carte funciară pentru informare dacă la adresa indicată este identificată o singură carte funciară activă.

Certificat privind înscrierea imobilului: Vei primi un certificat privind înscrierea imobilului în evidențele de cadastru și carte funciară după datele de identificare ale acestuia, doar după ce confirmi că acesta îți este necesar și suficient, în cazul în care nu identificăm nicio carte funciară activă la adresa indicată.

Situații excepționale:

Există cazuri în care la adresa indicată sunt deschise două sau mai multe cărți funciare. În această situație, va fi solicitat un certificat care listează identificatorii cadastrali și de carte funciară ai tuturor imobilelor cu adresa administrativă de interes. Ulterior, se poate solicita extras de carte funciară pentru informare pentru fiecare dintre aceste imobile.

Ce este inclus în tarif?

250 lei + TVA

Toate taxele OCPI

Toate taxele aferente emiterii documentelor de către oficiul teritorial sunt incluse în preț.

Document oficial

Documentele livrate prin site-ul nostru sunt documente oficiale, emise de către ANCPI.

Livrarea pe email/WhatsApp

Documentele solicitate prin intermediul serviciului Identificare imobil după adresă vor fi livrate automat pe adresa dumneavoastră de email precum și pe WhatsApp, dacă ai optat pentru acest canal.

Sistem de notificare automat

Veți fi notificat automat pe e-mail sau prin SMS în legătură cu stadiul comenzii tale.

Platformă ușor de folosit

Îți punem la dispoziție o platformă foarte ușor de folosit așa încât cererile să fie plasate cât mai rapid.

Consultanță specializată

În cazul în care ai nelămuriri în legătură cu comanda ta, ne poți contacta oricând folosind metodele de contact de aici, prețul incluzând și consultanța specializată.

Suport clienți