Termeni și condiții

Introducere

Site-ul nostru își propune să vă scutească pe dumneavoastră de drumurile și cozile de la oficiile de cadastru teritoriale, în vederea obținerii documentelor de care aveți nevoie.  Toate operațiunile și interacțiunile dintre dumneavoastră și colegii noștri se desfășoară online sau telefonic.În cazul care aveți nevoie de suport, vă stăm la dispoziție atât online, cât și telefonic, consultanța fiind inclusă în prețul de achiziție al serviciului ales.

Serviciile noastre

Extras de Carte Funciară

Ce este un Extras de Carte Funciară pentru informare?

Pentru a explica ce reprezintă un extras de carte funciara, facem o scurta introducere prin a descrie ce reprezintă si care este rolul cărții funciare.

Cartea funciara poate fi explicata ca fiind un registru public, gestionat la nivelul unității administrativ teritoriale, în care sunt înregistrate detaliile imobilelor de pe teritoriul respectivei unități. Aceste detalii cuprind numele proprietarilor precum și informații de natura tehnica sau juridica asociata imobilelor, cartea funciara având astfel rolul unui sistem de evidenta al imobilelor de pe teritoriul unității administrativ teritoriale.

Extrasul de carte funciara este un document ce reflecta situația cadastral juridica a unui imobil, detaliile din cadrul acestuia corespunzând momentului la care acesta a fost generat/creat. Numele documentului este așadar unul cat se poate de auto-explicativ, reprezentând practic extragerea informațiilor din cadrul cărții funciare.

Ce date sunt necesare?

Județul, unitatea administrativ-teritorială de care aparține imobilul (comună, municipiu, oraș), numărul cadastral, numărul de carte funciară sunt informațiile minim necesare pentru identificarea imobilului.

În cazul cărților funciare digitizate în sistemul informatic național, este suficientă furnizarea numărului de carte funciară nou (așa numitul Identificator Electronic, alocat la momentul conversiei cărții funciare în format digital) împreuna cu localitatea și județul în care este situat imobilul, fără a mai specifica numărul cadastral sau numărul topografic, întrucât Identificatorul Electronic este unic la nivelul localității respective. Prin urmare, pentru cărțile funciare disponibile in format digital, solicitarea este înregistrată in mod automat in sistemul de stat al ANCPI care generează extrasele de carte funciară, doar pe baza numărului de carte funciară furnizat, a localității și județului, fără a fi luate in considerare detaliile furnizate in câmpurile dedicate numărului cadastral și/sau topografic.  

În cazul în care doriți să solicitați extras de carte funciară pentru mai multe imobile, este necesar să lansați câte o comanda separată pentru fiecare număr cadastral.

Există riscul să nu primesc Extrasul de Carte Funciară?

În cazul în care imobilul pentru care doriți extras de carte funciară nu are carte funciară și necesită operațiuni cadastrale sau de publicitate imobiliară suplimentare, va trebui să apelați la un o firmă autorizată să execute lucrări de cadastru.

Toate eventualele costuri achitate de dumneavoastră vor fi returnate în contul din care s-a făcut plata între 48 de h și 30 de zile, în funcție de termenii și condițiile emitentului de card.

În cazul cererilor pentru care se va primi notă de respingere din partea OCPI prin care este motivat de ce nu s-a generat extrasul de carte funciară solicitat, veți primi nota respectivă.

Prețul serviciului

În momentul plasării comenzii prețul este afișat în formularul de comandă. Prețul este valabil doar pentru acea comandă.  

Ce acte voi primi?

Veți primi Extrasul de Carte Funciară pentru informare în format PDF împreună cu factura în format PDF.

Timpul de livrare

Pentru solicitările înregistrate în zile lucrătoare, în intervalul orar 08:00 – 18:00, revenim cu documentele solicitate in termen de maxim 30 de minute daca ai optat pentru serviciul Prioritate 30 minute, sau in termen de o zi lucrătoare daca ai optat pentru procesare normala. Aceste termene de livrare sunt valabile pentru cărțile funciare disponibile in format digital in sistemul informatic național al ANCPI.

Comenzile plasate in afara intervalului de lucru Luni - Vineri, orele 08:00 - 18:00, sunt operate începând cu ora 08:00 a primei zi lucrătoare ulterioare finalizării comenzii.

Daca in urma verificărilor preliminare pe care le efectuam nu reușim sa identificam pe baza detaliilor furnizate de tine, cartea funciara in sistemul informatic național ETERRA, te vom contacta prin telefon/email/sms/mesaj WhatsApp pentru a te informa despre aceasta situație si despre ce alternative putem oferi - fie înregistrarea unei solicitări către OCPI ce are termen de răspuns de pana la 3 zile lucrătoare, pe care noi ti-l trimitem ulterior in format digital, fie returnarea sumei achitate.

Daca optezi pentru varianta de înaintare a solicitării către OCPI, este important de știut ca răspunsul transmis poate fi inclusiv o nota de respingere, in care se justifica motivul pentru care nu a putut fi transmis extrasul de carte funciara pentru informare. In acest scenariu, nu mai putem returna suma achitata.

Identificare imobil după adresă

În cazul în care nu cunoști identificatorii cărții funciare, poți solicita serviciul "Identificare imobil după adresă".

În baza acestui serviciu, vei primi fie extrasul de carte funciară al imobilului situat la adresa specificată in cerere, fie un certificat emis de OCPI privind înscrierea imobilului în evidenţele de cadastru şi carte funciară după datele de identificare ale acestuia.

În vederea identificării imobilelor, poate fi de ajutor, pe lângă menționarea adresei, a coordonatelor identificate pe diverse aplicații de hărți digitale (ex. 44.547620, 26.069106). Această mențiune este opțională si este considerat totodată un detaliu ajutător, criteriul utilizat in cadrul solicitării către OCPI fiind adresa imobilului.

Termenul de soluționare al cererii este de 10 zile lucrătoare.

Foarte important

Compania noastră realizează demersurile necesare pentru a obține documentele solicitate, de la oficiile și birourile teritoriale de publicitate imobiliară si cadastru. Nu răspundem de eventualele nerespectări ale termenelor oficiale de către respectivele instituții.

Nu intervenim in niciun fel asupra datelor afișate in cadrul documentelor generate de ANCPI si/sau OCPI, si de asemenea nu preluam solicitări de rectificări/modificări/actualizări ale acestora. 

În cât timp primesc documentele solicitate

Pentru solicitările înregistrate în zile lucrătoare, în intervalul orar 08:00 – 18:00, revenim cu documentele solicitate in cadrul intervalelor de timp mentionate in tabelul de mai jos, in functie de optiunea aleasa de tine, fie prin procesare cu serviciul Prioritate, fie fara acest serviciu.

Pentru comenzile plasate in afara acestui interval, documentele vor fi transmise în intervalele specificate mai jos, incepand cu ora 08:00 a primei zi lucrătoare ulterioare finalizarii comenzii.

Serviciu Timp livrare Timp livrare Prioritate
Extras de Plan Cadastral 1 zi lucrătoare 30 minute
Extras de Carte Funciară 1 zi lucrătoare 30 minute
Extras de Carte Funciară Colectivă 4 zile lucrătoare 2 zile lucrătoare
Identificare imobil după adresă 10 zile lucrătoare
Copie Plan Încadrare 4 zile lucrătoare 2 zile lucrătoare
Copie Plan Cadastral 4 zile lucrătoare 2 zile lucrătoare
Copie certificată din arhiva OCPI 4 zile lucrătoare 2 zile lucrătoare
Copie inventar de coordonate 4 zile lucrătoare 2 zile lucrătoare
Copie Carte Funciară (in extenso) 4 zile lucrătoare 2 zile lucrătoare
Copie Intabulare 4 zile lucrătoare 2 zile lucrătoare
Copie Contract Vânzare Cumpărare 4 zile lucrătoare 2 zile lucrătoare
Plan de amplasament și delimitare 4 zile lucrătoare 2 zile lucrătoare
Copie după Releveu 4 zile lucrătoare 2 zile lucrătoare
Certificat de sarcini 4 zile lucrătoare

In cazuri excepționale, extrasele de carte funciară sau de plan cadastral vor fi transmise în termen de minim 24 de ore în situația în care sistemul național de generare a extraselor este oprit/nefuncțional si 3 zile lucrătoare pentru imobilele care au carte funciară analogică (pe hârtie), pentru care nu a fost făcută conversia în sistemul digital ETERRA. Vă vom informa printr-un telefon/email/sms/mesaj WhatsApp în asemenea situații, moment în care veți putea de asemenea să renunțați la serviciu dacă nu sunteți de acord, primind înapoi suma achitată.

Plata serviciilor

Plata serviciilor se poate face prin următoarele metode:

  • Plata cu cardul, unde procesarea datelor de card se face exclusiv online, prin procesatorul de plăți NETOPIA Payments.
  • Plata prin transfer bancar (virament bancar, OP, etc.)

În cazul în care alegi plata cu cardul, după completarea formularului vei fi redirecționat către formularul de plată. Platforma noastră NU solicită și nu stochează detalii despre cardul tău.

Pentru a spori securitatea plăților online, în acord cu ultimele reglementari UE, începând cu 1 ianuarie 2021, băncile din Romania au introdus un nou factor de autentificare. Acest element nou de autentificare îți poate fi solicitat în procesul de autorizare a plății, alături de codul 3D Secure pe care îl primești prin SMS.

Politica de confidențialitate

Politica de confidențialitate poate fi citită pe pagina Politica de confidențialitate.