Politica de retur

Când poți cere returnarea sumei?

Există unele situații când poți solicita returnarea sumei plătite (totale sau parțiale).

  • În cazul în care, deși datele completate de tine în formularul de comandă au fost corecte, noi am greșit solicitarea către oficiile corespunzătoare;
  • În cazul în care imobilul pentru care dorești extras de carte funciară nu are carte funciară și necesită operațiuni cadastrale sau de publicitate imobiliară suplimentare, va trebui să apelezi la un o firmă autorizată să execute lucrări de cadastru. Toate eventualele costuri achitate de tine vor fi returnate.

Când nu putem returna suma plătită?

  • Dacă datele completate de tine în formularul de comandă au fost greșite (localitatea, numărul de carte funciară, numărul topografic, etc.)
  • Dacă optezi pentru varianta de înaintare a solicitării către OCPI, este important de știut ca răspunsul transmis poate fi inclusiv o nota de respingere, in care se justifica motivul pentru care nu a putut fi transmis extrasul de carte funciara pentru informare. In acest scenariu, nu mai putem returna suma achitată.
  • Dacă ai primit deja documentele.

Cum se face o cerere de retur?

Cererea de retur se face DOAR prin e-mail la contact@cfunciara.ro. Cererile trimise prin alte mijloace de comunicare (WhatsApp, telefonic, mesaje e-mail la alte adrese) nu vor fi luate în calcul.

Cât durează până primești banii înapoi în cont?

Odată aprobat returul, timpii de retur sunt următorii:

  • Pentru comenzile plătite cu cardul, timpul de retur variază între 48 de ore si 30 de zile, în funcție de termenii și condițiile emitentului de card. Platforma noastră folosește sistemul NETOPIA pentru pentru procesarea tuturor plăților cu cardurile.
  • Pentru comenzile plătite prin OP, timpul de retur variază între 2 și 5 zile lucrătoare.

Reclamații și sesizări

Orice reclamație sau sesizare se va face prin e-mail la contact@cfunciara.ro. Reclamațiile trimise prin alte mijloace de comunicare (WhatsApp, telefonic, mesaje e-mail la alte adrese) nu vor fi luate în calcul. Termenul maxim de soluționare a reclamațiilor sau sesizărilor este de 30 de zile calendaristice de la primirea acestora. Echipa cfunciara.ro își propune să rezolve toate reclamațiile și sesizările amiabil.

Suport clienți