Actualizare adresă în Cartea Funciară Online

Solicităm pentru tine Actualizarea adresei în Cartea Funciară şi îl trimitem pe WhatsApp sau pe adresa ta de email în cel mult 5 zile lucrătoare cu serviciul Prioritate.

250 lei + TVA

Toate plățile sunt securizate prin MobilPay.
NETOPIA Payments - Mobilpay

250 lei + TVA

NETOPIA Payments - Mobilpay
Totul online
Completează datele
Date de contact și facturare

Obține ușor Actualizarea adresei în Cartea Funciară

Cu noi este foarte simplu să obții Actualizarea adresei în Cartea Funciară de la Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliară. Urmează pașii de mai jos și în cel mai scurt timp vei primi pe mail sau pe WhatsApp documentele.
1

Introduci datele

Introduci județul, localitatea, identificatorii cadastrali și de carte funciară precum și datele tale de contact.

2

Te contactăm

Îți trimitem toate informațiile și documentele necesare în vederea înregistrării solicitării tale de Actualizare adresă în Cartea funciară.

3

Procesăm cererea ta

În baza documentelor furnizate de tine, înregistram comanda la OCPI pentru Actualizarea adresei în Cartea funciară.

4

Primești documentele

După soluționarea solicitării tale, îți trimitem documentele eliberate pe e-mail și/sau WhatsApp, în funcție de preferințele tale.

Extras de Carte Funciară
Extras de Carte Funciară
Încheiere Carte Funciară
Încheiere Carte Funciară
* Imaginea de mai sus are pur caracter informativ. Documentul real poate să difere.

Ce documente vei primi?

În urma achiziționării serviciului de Actualizarea adresei în Cartea Funciară vei primi prin e-mail sau pe WhatsApp următoarele documente:

  • Extras de Carte Funciară

    Extrasul de Carte Funciară este un document oficial, emis de către oficiul teritorial, datele putând fi verificate pe site-ul oficial ANCPI.

  • Încheiere Carte Funciară

    Încheierea de Carte Funciară este un document oficial, emis de către oficiul teritorial, datele putând fi verificate pe site-ul oficial ANCPI.

Documente emise de ANCPI

Documentele livrate prin site-ul nostru sunt documente oficiale, emise de către Oficiul de Cadastru și Publicitate Imobiliara județean, prin birourile teritoriale.

Ce este Actualizarea adresei în Cartea Funciară?

În procesul complex de administrare a proprietăților de pe întreg teritoriul național, există situații în care adresa imobilului nu este menționată în cartea funciară a acestuia. Cu toate acestea, pentru a asigura o evidență precisă și actualizată, este necesar ca adresa să fie actuală conform nomenclatorului stradal gestionat de primărie.

Când este necesară Actualizarea adresei în Cartea Funciară?

Există mai multe circumstanțe în care proprietarul unui imobil ar putea solicita acest serviciu:

  • Carte funciară deschisă fără menționarea adresei:
    În unele situații, cartea funciară poate fi deschisă fără a specifica adresa imobilului din terțe motive.
  • Modificare adresă de către autoritățile locale:
    Atunci când autoritățile decid să modifice adresa imobilului, fie că este vorba despre schimbarea numelui străzii sau a numărului poștal, actualizarea acestei informații în cartea funciară devine imperativă.
  • Atribuirea număr poștal:
    Imobilul nu a avut adresă poștală, dar are carte funciară deschisă, iar între timp i-a fost atribuit număr poștal la cererea proprietarului.
Ce documente am nevoie?

Pentru a putea solicita acest serviciu, avem nevoie de urmatoarele documente:

  • Extras de carte funciara
  • Copie după actul de identitate al ăroprietarului
  • Documentul justificativ pentru actualizarea adresei (Certificat de Nomenclatură Stradală eliberat de Primărie)
  • Cererea de recepție și înscriere (un draft va fi trimis după confirmarea comenzii)
  • Convenția (un draft va fi trimis după confirmarea comenzii)

Ce este inclus în tarif?

250 lei + TVA

Toate taxele OCPI

Toate taxele aferente emiterii documentelor de către oficiul teritorial sunt incluse în preț.

Document oficial ANCPI

Documentele livrate prin site-ul nostru sunt documente oficial, emise de către oficiile teritoriale.

Livrarea pe email/WhatsApp

Documentele solicitate prin intermediul serviciului Actualizare adresă în Cartea Funciară vor fi livrate automat pe adresa dumneavoastră de email precum și pe WhatsApp, dacă ai optat pentru acest canal.

Sistem de notificare automat

Veți fi notificat automat pe e-mail sau prin SMS în legătură cu stadiul comenzii tale.

Verificarea cererii de către un specialist

Toate solicitările sunt verificate manual de specialiștii noștri.

Platformă ușor de folosit

Îți punem la dispoziție o platformă foarte ușor de folosit așa încât cererile să fie plasate cât mai rapid.

Consultanță specializată

În cazul în care ai nelămuriri în legătură cu comanda ta, ne poți contacta oricând folosind metodele de contact de aici, prețul incluzând și consultanța specializată.

Obține și alte documente

Echipa noastră oferă o gamă largă de servicii în domeniul cadastrului și cărții funciare. Dacă ai nevoie de ajutor, nu ezita să ne contactezi.

Suport clienți