Întrebări frecvente

Important: Textul de mai jos are doar caracter informativ. Termenii și Condițiile platformei cfunciara.ro pot fi consultați pe această pagină.

Ce este un Extras de Carte Funciară?

Extrasul de carte funciară pentru informare reprezintă situația cadastral - juridică a imobilelor, la momentul întocmirii acestuia. Acesta conține informații cu privire la suprafața imobilului și descrierea acestuia, la dreptul de proprietate și eventualele sarcini existente asupra imobilului.

Cum funcționează serviciul?

Completezi datele necesare eliberării extrasului de carte funciară, efectuezi plata, după care noi ți-l trimitem pe e-mail.

Dacă datele furnizate sunt incomplete sau incorecte, noi te contactăm pentru a clarifica tot ce este necesar.

Dacă ai nevoie de mai multe extrase de carte funciară, este necesar sa completezi câte un formular pentru fiecare extras.

Cât costă serviciile noastre?

Îți transmitem extrasul de carte funciară pentru prețul de afișat pe pagina serviciului (+TVA). În niciun moment nu vom cere taxe adiționale. Acest preț include toate taxele necesare precum și serviciile furnizate pentru eliberarea acestuia. 

Pe lângă taxele plătite către OCPI pentru emiterea documentelor, tarifele noastre cuprind și serviciile de consultanță, verificarea de către specialiști a documentelor livrate, suport clienți, mentenanța platformei, notificare automată prin SMS/E-mail precum și alte servicii adiacente.

Cât va dura până voi primi documentele solicitate?

Compania noastră realizează demersurile necesare pentru a obține documentele solicitate, de la oficiile și birourile teritoriale de publicitate imobiliară si cadastru. Documentele primite prin Serviciul de obținere a documentelor nu sunt emise de noi ci de oficiile/birourile de cadastru teritoriale. Nu răspundem de eventualele nerespectări ale termenelor oficiale de către respectivele instituții. In cazul solicitării de despăgubiri, contravaloarea acestora va fi cel mult egală cu prețul serviciului achitat. 

De asemenea, nu intervenim în niciun fel asupra datelor afișate in cadrul documentelor generate de ANCPI si/sau OCPI și nu preluăm solicitări de rectificări/modificări/actualizări ale acestora. 

Pentru solicitările înregistrate în zile lucrătoare, în intervalul orar 08:00 – 18:00, revenim cu documentele solicitate in cadrul intervalelor de timp mentionate in tabelul de mai jos, in functie de optiunea aleasa de tine, fie prin procesare cu serviciul Prioritate, fie fara acest serviciu. Pentru comenzile plasate in afara acestui interval, documentele vor fi transmise în intervalele specificate mai jos, incepand cu ora 08:00 a primei zi lucrătoare ulterioare finalizarii comenzii. Acest mod de lucru se aplică inclusiv în contextul activării serviciului de prioritate individual, pentru comenzile înregistrate în primă faza în regim normal.

Serviciu Timp livrare Timp livrare Prioritate
Extras de Carte Funciară 1 zi lucrătoare 30 minute
Extras de Plan Cadastral 1 zi lucrătoare 30 minute
Extras de Carte Funciară Colectivă 4 zile lucrătoare 2 zile lucrătoare
Actualizare adresă în Cartea Funciară 15 zile lucrătoare 5 zile lucrătoare
Identificare imobile după proprietar 5 zile lucrătoare
Identificare imobil după adresă 10 zile lucrătoare
Copie Plan Încadrare 4 zile lucrătoare 2 zile lucrătoare
Copie Plan Cadastral 4 zile lucrătoare 2 zile lucrătoare
Copie inventar de coordonate Stereo 70 4 zile lucrătoare 2 zile lucrătoare
Copie certificată din arhiva OCPI 4 zile lucrătoare 2 zile lucrătoare
Copie Intabulare 4 zile lucrătoare 2 zile lucrătoare
Copie Carte Funciară (in extenso) 4 zile lucrătoare 2 zile lucrătoare
Copie Contract Vânzare Cumpărare 4 zile lucrătoare 2 zile lucrătoare
Plan de amplasament și delimitare 4 zile lucrătoare 2 zile lucrătoare
Copie după Releveu 4 zile lucrătoare 2 zile lucrătoare
Certificat de sarcini 4 zile lucrătoare

In cazuri excepționale, extrasele de carte funciară sau de plan cadastral vor fi transmise în termen de minim 24 de ore în situația în care sistemul național de generare a extraselor este oprit/nefuncțional si 3 zile lucrătoare pentru imobilele care au carte funciară analogică (pe hârtie), pentru care nu a fost făcută conversia în sistemul digital ETERRA. Vă vom informa printr-un telefon/email/sms/mesaj WhatsApp în asemenea situații, moment în care veți putea de asemenea să renunțați la serviciu dacă nu sunteți de acord, primind înapoi suma achitată.

Cum plătesc?

Plata serviciilor se poate face prin următoarele metode:

  • Plata cu cardul, unde procesarea datelor de card se face exclusiv online, prin procesatorul de plăți NETOPIA Payments.
    În cazul în care alegi plata cu cardul, după completarea formularului vei fi redirecționat către formularul de plată. Platforma noastră NU solicită și nu stochează detalii despre cardul tău.
     
  • Plata prin transfer bancar (virament bancar, OP, etc.)
    Pentru plata prin OP (sau transfer bancar), este necesar să trimiți dovada plății prin e-mail la contact@cfunciara.ro. Abia după primirea dovezii plății precum și a confirmării de la bancă, echipa noastră va procesa cererea ta.

Pentru a spori securitatea plăților online, în acord cu ultimele reglementari UE, începând cu 1 ianuarie 2021, băncile din Romania au introdus un nou factor de autentificare. Acest element nou de autentificare îți poate fi solicitat în procesul de autorizare a plății, alături de codul 3D Secure pe care îl primești prin SMS.

Unde găsesc Numărul de Carte Funciară?

Informațiile se regăsesc in actele de proprietate precum contract de vânzare cumpărare, certificate de moștenitor sau într-un extras de carte funciară mai vechi.

Unde găsesc Numărul Cadastral?

Informațiile se regăsesc in actele de proprietate precum contract de vânzare cumpărare, certificate de moștenitor sau într-un extras de carte funciară mai vechi.

Unde găsesc Numărul Topografic?

Informațiile se regăsesc in actele de proprietate precum contract de vânzare cumpărare, certificate de moștenitor sau într-un extras de carte funciară mai vechi.

Suport clienți