Obține Certificatul privind deținerea/nedeținerea de imobile înscrise în evidențele ANCPI Online

Comandă Certificatul privind deținerea/nedeținerea de imobile înscrise în evidențele ANCPI Online şi îl primeşti pe WhatsApp sau pe adresa ta de email în cel mult 5 zile lucrătoare.

250 lei + TVA

Toate plățile sunt securizate prin MobilPay.
NETOPIA Payments - Mobilpay

250 lei + TVA

NETOPIA Payments - Mobilpay
Totul online
Completează datele
Adaugă un document
Date de contact și facturare

Solicitare online pentru Certificat privind deținerea/nedeținerea de imobile înscrise în evidențele ANCPI

Obține certificatul emis de ANCPI care confirmă, după caz, imobilele înscrise în evidențele de cadastru și carte funciară aflate în proprietatea ta, sau atesta faptul că pe numele tău nu figurează niciun imobil înregistrat.
1

Completezi informațiile

Introduci datele de identificare (nume/denumire, CNP/CUI) necesare pentru interogarea bazei naționale ANCPI.

2

Analizăm datele

După achitarea cererii, operatorii noștri verifică datele transmise. La finalul verificărilor îți vom trimite pe e-mail o convenție, pe care va fi nevoie să o completezi și să o semnezi, alături de copia actului tău de identitate, pentru a putea continua procesul.

3

Adresăm solicitarea

Odata ce avem toate informatiile necesare, intocmim si transmitem solicitarea pentru emiterea certificatului privind deținerea/nedeținerea de imobile înscrise în evidențele ANCPI.

4

Transmiterea documentelor

După confirmarea soluționării, obținem documentul și ți-l trimitem împreună cu factura fiscală, atât pe e-mail, cât și pe WhatsApp.

Certificat privind deținerea/nedeținerea de imobile înscrise în evidențele ANCPI
Certificat privind deținerea/nedeținerea de imobile înscrise în evidențele ANCPI
Certificat privind deținerea/nedeținerea de imobile înscrise în evidențele ANCPI
Certificat privind deținerea/nedeținerea de imobile înscrise în evidențele ANCPI
* Imaginea de mai sus are pur caracter informativ. Documentul real poate să difere.

Ce documente vei primi?

În urma achiziționării serviciului de Certificatul privind deținerea/nedeținerea de imobile înscrise în evidențele ANCPI vei primi prin e-mail sau pe WhatsApp următoarele documente:

  • Certificat privind deținerea/nedeținerea de imobile înscrise în evidențele ANCPI

    Certificatul transmis este un document oficial, semnat electronic de către operatorul ANCPI, care confirmă dacă figurezi sau nu ca proprietar de imobile în evidentele integrate de cadastru si carte funciara.

  • Factura fiscală

    Dacă ești persoană juridică, nu uita să bifezi opțiunea „Doresc factura pe firmă” și să completezi codul unic de înregistrare.

Documente emise de instituții autorizate

Certificatul privind deținerea/nedeținerea de imobile înscrise în evidențele ANCPI dupa datele proprietarului, este un document oficial, acesta fiind semnat electronic de operatorul ANCPI.​

Ce este Certificatul privind deținerea/nedeținerea de imobile înscrise în evidențele ANCPI?

Certificatul privind deținerea/nedeținerea de imobile înscrise în evidențele ANCPI este un document oficial, emis și semnat electronic de ANCPI/OCPI, care atestă, la data emiterii, dacă o persoană figurează sau nu ca proprietar de imobile în evidențele integrate de cadastru și carte funciară.

Utilitatea certificatului

Acest certificat îți poate fi necesar în diverse contexte, precum:

  • Informare – pentru a afla dacă și ce imobile figurează înregistrate pe numele tău in evidentele integrate de cadastru si publicitate imobiliara
  • Document justificativ – pentru litigii, partaje, succesiuni, dosare bancare sau alte proceduri unde este nevoie de o confirmare oficială privind deținerea sau lipsa deținerii de imobile.
Foarte important de știut

Certificatul nu constituie dovadă a dreptului de proprietate, ci reflectă situația înregistrată la data interogării în baza de date integrată a ANCPI.

Certificatul transmis este un document oficial, acesta este semnat electronic de un operator ANCPI și nu există posibilitatea de a aduce modificări/completări acestuia. Toate eventualele modificări/completări se fac prin adresarea solicitărilor de proprietari/împuterniciți către ANCPI/OCPI, în urma cărora se actualizează baza de date integrată de cadastru și carte funciară.

Există situații în care poți fi proprietar asupra unuia sau mai multor imobile, iar acestea sau o parte din ele să nu apară în certificat. Posibile motive pentru această situație pot fi înregistrări incomplete în baza de date a ANCPI, precum lipsa CNP-ului din baza de date pentru anumite imobile, înregistrarea cu eventuale erori de tiparire la transpunerea informațiilor din format analogic în format electronic. Serviciul se consideră onorat odată cu transmiterea certificatului așa cum este emis de către ANCPI.

Dacă există imobile în cărți funciare vechi pentru care ești proprietar, însă cărțile funciare nu sunt convertite în format electronic, acestea nu vor apărea în certificat, interogarea realizându-se în baza de date integrată a ANCPI.

Ce este inclus în tarif?

250 lei + TVA

Toate taxele OCPI

Toate taxele aferente emiterii documentelor de către oficiul teritorial sunt incluse în preț.

Document oficial

Documentele livrate prin site-ul nostru sunt documente oficiale, emise de către ANCPI.

Livrarea pe email/WhatsApp

Documentele solicitate prin intermediul serviciului Certificat privind deținerea/nedeținerea de imobile înscrise în evidențele ANCPI vor fi livrate automat pe adresa dumneavoastră de email precum și pe WhatsApp, dacă ai optat pentru acest canal.

Sistem de notificare automat

Veți fi notificat automat pe e-mail sau prin SMS în legătură cu stadiul comenzii tale.

Platformă ușor de folosit

Îți punem la dispoziție o platformă foarte ușor de folosit așa încât cererile să fie plasate cât mai rapid.

Consultanță specializată

În cazul în care ai nelămuriri în legătură cu comanda ta, ne poți contacta oricând folosind metodele de contact de aici, prețul incluzând și consultanța specializată.

Suport clienți